Tag: messut

  • No niin, messuilla käyty! Suurimman huomion sai odotetusti Kawasakin H2 joka olikin esillä hienosti pyörivällä alustalla! Mutta kyllä Ducatin, BMW:n ja Yamahan osastot olivat myös täynnä uteliaita uusien mallien kyttääjiä.
    Ottamani kuvat voit katsella täällä! (<- Click there to see the pictures from MP15 motorcycle exhibition Helsinki)

    Tuomas Rajala tiivistää kauden 2015 kuumimmat uutuudet ja näiden ominaisuudet hienosti tässä!

  • KTM 1290 Super Adventure perustuu SuperDuken tekniikkaan, tehoja on hieman tuotu alas ja saatu alakierroksille vieläkin parempi vääntö.
    1290superadventure
    Honda VFR800X Crosstourer on huomattavasti 700- ja 750 kuutioisia pikkuveljiään tehokkaampi allround-pyörä.
    800xcrossrunner1
    Kavasaki Versys 650 & 1000 uudistuvat hieman.
    Versys_INTERMOT-2014
    Ja aikaisemmin esittelemääni Suzukin sporttinakuun tulee myös katettu versio:
    Suzuki GSX-S1000F
    gsxs1000f

  • INTERMOT 2014

    Kölnin joka syksyinen moottoripyöränäyttely alkaa huomenna. Mutta tänään oli jo lehdistölle näytillä muutamat kauden 2015 uutuudet.
    Kawasaki NinjaH2
    059_n
    1000 -kuutioinen Turboahdettu n. 250hv. Tämä superpyörä kääntää kokonaan uuden lehden moottoripyöräilyssä!
    (Kuinka moni motoristi ajaa itsensä hautaan ensi vuonna tällä pyörällä???)
    BMW R1200R
    841_o
    GS:stä tuttu vesijäähdytteinen 1200 -kuutioinen bokseri, 125hv ja 125Nm, ulkonäkö huomattavasti sporttisempi kuin ed. mallissa!
    //instagram.com/p/tkZwGLH6tM/embed/
    BMW R1200RS
    467_o
    Monen vuoden tauon jälkeen myös RS tekee paluun. Ja onpahan hyvän näköinen herrasmiessportti!
    Varmaan aika samat speksit kuin normi R:ssä.

  • Pitäisikö jo olla huolissan? Yamaha ei vieläkään mukana messuilla! Ei maahantuojana eikä kenenkään myyjän toimesta… MT-09 ja -07 tulevat kuitenkin olemaan ne pyörät joiden ympärillä on paljon kuhinaa kevään ja kesän aikana.
    No SuperDuke sai kyllä ansaitsemaansa huomiota! Olin vieressä kun 2 vanhempaa herraa katselivat SD:n teknisiä numeroita ja kyllähän ne pupillit laajenivat melko lailla kun huomasivat että tehoa on 180hv ja painoa 189kg…
    Tuli räpsästyä kuvia Nokia Lumia 1520:lla jonkun verran, katso täältä!
    Itsehän olen erittäin vakuuttunut siitä että S1000R on mun tuleva pyörä… Mattasinisenä kiitos!
    17_Pro