Tag: Köln

  • INTERMOT 2014

    Kölnin joka syksyinen moottoripyöränäyttely alkaa huomenna. Mutta tänään oli jo lehdistölle näytillä muutamat kauden 2015 uutuudet.
    Kawasaki NinjaH2
    059_n
    1000 -kuutioinen Turboahdettu n. 250hv. Tämä superpyörä kääntää kokonaan uuden lehden moottoripyöräilyssä!
    (Kuinka moni motoristi ajaa itsensä hautaan ensi vuonna tällä pyörällä???)
    BMW R1200R
    841_o
    GS:stä tuttu vesijäähdytteinen 1200 -kuutioinen bokseri, 125hv ja 125Nm, ulkonäkö huomattavasti sporttisempi kuin ed. mallissa!
    //instagram.com/p/tkZwGLH6tM/embed/
    BMW R1200RS
    467_o
    Monen vuoden tauon jälkeen myös RS tekee paluun. Ja onpahan hyvän näköinen herrasmiessportti!
    Varmaan aika samat speksit kuin normi R:ssä.