←
GoZa Mite
Tag:
kylmä
Lämmintä piisaa!!!
gozamite
Lämpötilat mun kotona: Keittiö 17 astetta, Eteinen 19 astetta, makuuhuone 18 astetta.
Toivottavasti ne OIKEESTI saa ton lämmityksen kuntoon!!!
Feb 14, 2008 6:05 AM
kylmä
Subscribe
Subscribed
GoZa Mite
Sign me up
Already have a WordPress.com account?
Log in now.
GoZa Mite
Subscribe
Subscribed
Sign up
Log in
Report this content
View site in Reader
Manage subscriptions
Collapse this bar