←
GoZa Mite
Lämmintä piisaa!!!
gozamite
Lämpötilat mun kotona: Keittiö 17 astetta, Eteinen 19 astetta, makuuhuone 18 astetta.
Toivottavasti ne OIKEESTI saa ton lämmityksen kuntoon!!!
Jaa:
Share on Facebook (Opens in new window)
Facebook
Share on WhatsApp (Opens in new window)
WhatsApp
Like
Loading…
kylmä
Feb 14, 2008 6:05 AM
Leave a comment
Cancel reply
Δ
Comment
Reblog
Subscribe
Subscribed
GoZa Mite
Sign me up
Already have a WordPress.com account?
Log in now.
GoZa Mite
Subscribe
Subscribed
Sign up
Log in
Copy shortlink
Report this content
View post in Reader
Manage subscriptions
Collapse this bar
%d
Leave a comment