←
Olen siis tehnyt kaupat ja tuo pyörä olisi menossa vaihdossa. Mutta jos saan hieman paremman hinnan kun myyn itse niin voin kiikuttaa vaihtohyvityksen myös käteisenä. Siispä kokeillaan jos menisi kaupaksi! Edit: Myyty!
Δ
Leave a comment