Tag: musiikki

  • Biisit voit katsoa ja kuunnella täältä!

    Hans On The Bass – Loveshine
    Hyväntuulinen, mukava, helposti kuunneltava, mutta jää pliisuksi. Finaaliin?

    Vili Kasper Kanth – Äänen Kantamattomiin
    MÄ en jaksa uskoa että suomenkielinen biisi voisi ikinä pärjätä Euroviisuissa. Pitäisi olla ihan uskomattoman hyvä biisi, tämä ei ole sitä!

    Norlan El Misionario – No Voy A Ilorar Por Ti
    Ihanaa aitoa kuubalaisrytmiä suomalaisessa laulukilpailussa. Reggae-poljento on tarttuvaa mutta biisi ei pitkälle pötki tylsähkön kertosäkeen voimin.

    Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina Mun Pitää
    Tässä nyt saattaisi olla jotain semmoista että Suomen kielellä pärjäisi. Ja aika monta kysymysmerkkiä! Finaaliin!

    Pihka ja myrsky – Sydän ei nuku
    Vahvasti Aikakone tyyppistä melodista suomenkielistä pop-musiikkia. Ei oikein aukea meikäläiselle?

    Satin Circus – Crossroads
    Harmi että tältä bändiltä tuli tähän kisaan tämmönen biisi joka ei oikein lähde käyntiin. Parempiakin biisejä on kuultu.
    No kertosäkeen “Young-young” joka helposti kuuluu Yam-Yam, jää kyllä soimaan päähän! Finaaliin!

    Jouni Aslak – Lions and Lambs
    Kertsi on oikein pätevä mutta säkeistöt melko mitäänsattomat. Kuulostaa kyllä kansaenväliseltä!

    Eeverest – Love It All Away
    Mimmillä oikein hieno lauluääni, ja kivasti tuo biisi nousee siihen kertsiin. Joka on sitten vain että Lallallaa…

    Otto Ivar – Truth Or Dare
    Aikuisrokkia ihan mukiinmenevällä biisillä. Finaaliin?

    Opera Skaala – Heart Of Light
    Ohhoh!! Tää olis kans aikamoinen biisi joka saattais voittaa… Tai olla viimeinen! Oopperaa sekoitettuna EDM:ään.
    Ei toi kyllä biisinä ole mistään kotosin! Mieleen jää vain se hassu naurava/ nykivä vibra.

    Shava – Ostarilla
    Menee ainakin kroppaan ja jalkoihin toi hieno Intialainen rytmi!! Ja saattaisi olla suomenkielestä jopa hyötyä! Ehdottomasti Finaaliin!

    Siru – Mustelmat
    Todella hieno biisi, harmi että Suomen kielellä. Todella hienot sanat jotka saa kylmiä väreitä…. Finaaliin!

    Aikuinen – Kyynelten Lahti
    Soundit suoraan 80-luvun syntikkapoppia, biisinäkin ihan kiva, mutta ei jatkoon.

    Ida Bois – Kumbaya
    EDM-tyyppinen nosto taas kertsiin jossa ei lauleta mitään (Paitsi viimeiseesä kertsissä)! Jotenkin tää on parempi kuin toi Eeverest…

    Järjestyshäiriö – Särkyneiden sydänten kulmilla
    Tylsää, tylsää, tylsää… Tässäkin kertsi nousee EDM-maisesti vaikka kyse on poppikappaleesta.

    Angelo De Nilo – All For Victory
    Huikea Hard-Rock Spektaakkeli! Kylmät väreet ja huokaus! Biisinä melko loistava ja selkeesti Euroviisumainen! Finaaliin!!! (Oma voittajasuokki!)

    Heidi Pakarinen – Bon Voyage
    Suomi-iskelmää, kauheeta sontaa, ei ikinä tämmöstä euroviisuihin!

    Solju – Hold Your Colours
    Joikua pitäis olla enemmän. Nyt se jää vain yhdeksi pieneksi osaksi biisiä joka loppua kohde paranee ja nousee.

    Parhaat biisit ovat All For Victory, Ostarilla ja pienellä varauksella Aina mun Pitää.