GoZa Mite

motorcycling, Adventure riding, Trans Euro Trail updates, travelling

  • MAKUUHUONEGOLFIN SÄÄNNÖT:

    1.Pelaaja saa käyttää vain omia välineitään pelissä, tavallisesti
    yhtä mailaa ja kahta palloa. Välineet on puhdistettava ennen peliä ja
    kentän omistajan tulee tarkastaa ja hyväksyä pelivälineet.

    2.Toisin kun tavallisessa golfissa pelin tarkoitus on saada maila
    reikään ja pitää pallot reiän ulkopuolella. Kentän omistaja pidättää
    oikeuden säädellä varren pituutta, jottei kentälle aiheutuisi vahinkoa.

     
    3.Pelitehon lisäämiseksi mailan varren tulee olla jäykkä. Kentän
    omistajan tulee tarkistaa mailan jäykkyys ennen pelin alkamista.

    4. Pelin tarkoituksena on käyttää niin monta lyöntiä kuin
    mahdollista, kunnes kentän omistaja on tyytyväinen. Pelaajia
    muistutetaan pelaamaan oikeata reikää, jonka kentän omistaja osoittaa.

    5.Pidetään huonona tapana pelata reikää heti kentälle saavuttua.
    Kokeneet pelaajat ihailevat ensin kenttää, kiinnittäen erityistä
    huomiota hyvin muodostuneisiin dunkkereihin. Poikkeuksellisen hyvänä
    tapana pidetään reiän pelaamista useampaan kertaan ottelun aikana.

    6.Pelaajia kielletään mainitsemasta muita kenttiä, missä he ovat viime aikoina pelanneet,

    7.Mikäli kenttä on väliaikaisesti kunnostettavana on pelaajan esitettävä muita pelitapoja.

    8.Pidetään pelin etiikan vastaisena paljastaa pelin tulos muille pelaajille, samoin kun kertoa pelanneensa kentällä.

    9.Kentän omistaja on ottelutuomarina valitessa parasta pelaajaa. Kentän omistaja myös määrittää pelimaksun.

    10.Pelaajien , jotka eivät tunne kenttää ennestään on syytä käyttää suojaa mailansa päällä kentällä liikuttaessa.

    11.Kentällä pelaa korkeintaan yksi pelaaja kerrallaan, mikäli
    kyseessä on joukkue, kukin joukkueen jäsen pelaa kentän läpi
    vuorotellen, muistaen jälleen käyttää suojaa mailansa ympärillä.

    VAROITUS:

    Jos unohdit käyttää suojaa mailan päällä, varsinkin joukkue- tai
    vieraspeleissä, on syytä viedä maila ammattitarkkastajalle ja huoltaa
    maila hyvin ennen kotikentälle paluuta. Jos sinulta unohtuu mailan
    huolto ajoissa, mailasta voi tulla pelikelvoton.


  • Vähän matkaa asfalttia, sitten pari kilsaa hyvää hiekkatietä. Sitten muutama sata metriä
    traktoripolkua, sitten taas pari kilsaa hiekkatietä. Lopuksi vielä hyvää asfalttia muutama kilsa
    -Paras reittini tähän asti! 35 minuuttia kului…
  • On kuulemma ollut TJP Linesilla tyytyväisiä asiakkaita!!! Sepä hienoa
    ja hienoa sekin että niin aggressiivisella myynnillä saadaan aikaan hieman kilpailua,
    keskusteltavaa ja ajattelemisen aihetta. Monet asiakkaat ovat tyytyväisiä olleet,
    mutta tuskin ovat ajatelleet asioita sen pidemmälle…
    Niin tuliko kysyttyä missä taksamittari on tarkistettu ja sinetöity?
    Eli mistä tietää paljonko kyyti olisi maksanut laillisella taksilla
    kun kerran ajetaan sellaisella autolla johon kuka tahansa on saanut
    asentaa minkälaisen tahansa mittarin joka raksuttaa mitä tahansa
    taksaa…
    Ja mikähän mahtoi olla matkustajalle laillisesti hankittu vakuutus joka korvaisi
    mahdollisissa onnettomuutilanteissa sattuneet henkilö- tai jopa tavaravahingot???
    Tämmöinen vakuutus kun takseissa on ihan pakollinen ja ihan perkuleen kalliskin!
    Puhumattakaan siitä mikä mahtoi olla kuljettajan ammattitaito
    henkilökuljetuksia varten, niitä kun ei millään lailla kouluteta eikä
    poliisi järjestä minkäänlaista koetta missä testataan sitä osaako
    kaveri ajaa kaupungissa vai ei…
    Eikä poliisi ole sitäkään tarkistanut onko TJP:n kuljettaja
    mahdollisesti joskus jonkun pienen pahoinpitelyn, raiskauksen tai
    ryöstön tehnyt…
    Että sinne kyytiin vaan juu! Se kannattaa!!!
  • Cycling

    7,2 kilsaa tänään -29 minuuttia!
  • Kompastuminen

    Minä todennäköisesti kompastuisin sun kohdalla,
    sekoaisin ja sönköttäisin sanoissani,
    menettäisin pasmat totaalisesti ja
    olisin muutenkin hermona
    kunnes hymyilisit minulle.
  • N. 6,2km -tästä n. 500m metsäpolkua ja pari kilometriä hiekkatietä.
    Tästä Piennarkujalta Metsätorpantielle ja edelleen Tinanpellontielle.
    Josta pururadalle ja pientä polkua Hommaksenkaarelle josta Gränsnäsintietä Masalantielle Luomaan.
    Masalantietä takaisin Masala-Cityyn…
    Aikaa kului hieman vajaa 30 minuuttia.

  • Toi reitti on tasan 10km, siihen meni multa ensimmäisenä päivänä n. 40 minuuttia.
    Mieletön fiilis kun tunsi miten maitohapot palaa reisissä!!!
  • Horoskooppeja

    Sarvijaakkoo (24.10-22.11)

    Viäntiä sitte piisaa sarvijaakoolla. Alavariinsa hyppäät,
    jotta sivullisiaki hirvittää. Koita pikkuusen hirastaa tahtias, muuten
    saat peräpukamat ennen kesän korwaa riasakses. Tämä koskoo
    erityysesti miespuaiisia sarwijaakkoja, joita naispeijoonit aharisteloo


    MÄNTYPISTIÄINEN
     

    24.10.-
    22.11.

    Intohimot
    jylleevät entistä hurjemmin ens vuonna. Et malta pysyä yhessä kohti,
    vuan pörreet kukasta kukkaan.

    Toesaalta
    ossoot olla niin pisteliäs, etteivät heekomaat sinun kanssas pärjee
    ollenkaa.
    Pikkusen
    armoo voesit osottoo muillekkii.

    tai
    Onko verpaalisten pistimnies terä jo tylsynnä? Eekö ajatukset lennä
    entiseen tappaan? Sinä oot nyt jonniiIaesessa henkisessä horrostilassa,
    eekä sinua vielä ens vuonna siitä herreille suaha. Muut on kyllä
    moesesta asiantilasta pelekästään mielissään.

  • Raahesta lähdettiin kaverin kanssa samoihin aikoihin ajelemaan kohti etelää sunnuntaina.
    Ensin oli tarkoitus ajaa Tuuriin syömään ja tekemään ostoksia.
    Pysähdyttiin kuitenkin Kannuksessa Korpelan voimalaitoksella uimassa.
    Mukava pikku ranta jossa myös hyppyteline!
    Tuurista jatkoin yksinäni ajelua kohti Korpilahtea jossa oli tarkoitus yöpyä tuttavan luona.
    Kartta ei paljastanut että tie 621 Ähtäristä Keuruulle on hiekkatie, joten sitä
    EI VOI SUOSITELLA moottoripyörällä ajettavaksi.
    Samoin tie 607 Petäjävedeltä Korpilahdelle on hiekkatie, enkä suosittele sitäkään!