Vähän matkaa asfalttia, sitten pari kilsaa hyvää hiekkatietä. Sitten muutama sata metriä
traktoripolkua, sitten taas pari kilsaa hiekkatietä. Lopuksi vielä hyvää asfalttia muutama kilsa
-Paras reittini tähän asti! 35 minuuttia kului…
  1. k.skala Avatar
    k.skala

    ·

    Muistatkos kun monen monta vuotta sitten pyöräilimme 100km hesasta mökille?Sieltä vielä jatkettiin matkaa,kilometrejä en enää muista.Kuntoa siis riitti,kummallakin.

Leave a comment