Vähän matkaa asfalttia, sitten pari kilsaa hyvää hiekkatietä. Sitten muutama sata metriä traktoripolkua, sitten taas pari kilsaa hiekkatietä. Lopuksi vielä hyvää asfalttia muutama kilsa -Paras reittini tähän asti! 35 minuuttia kului…
Muistatkos kun monen monta vuotta sitten pyöräilimme 100km hesasta mökille?Sieltä vielä jatkettiin matkaa,kilometrejä en enää muista.Kuntoa siis riitti,kummallakin.
Leave a comment