This wasn’t that interesting day. Road was straight, not much to see (except the castle!) and one missed crossing and 30 km’s gravel road after that.
This was the route.
We stopped in the city called Cesis (in Latvia) and there is an amazing old castle.
770
772
773
And we also checked the castle in Sigulda:
781
783a
I still think that Sigulda is a very special town. There’s so much to see and so many places to visit. Maybe the best city to spend few days in whole Baltic countries!

  1. daddy0 Avatar
    daddy0

    ·

    Samoilla kulmilla tuli ajeltua jokunen vuosi sitten. Valka/Valga kaksoikaupunki oli aika erikoinen kokemus. Eniten kuitenkin hämmästytti se kuinka paljon Neuvostoliiton aikaista infrastruktuuria oli jätetty ränsistymään erityisesti Viron ja Latvian rajan tuntumassa.

  2. daddy0 Avatar
    daddy0

    ·

    Samoilla kulmilla tuli pyörittyä muutama vuosi sitten (http://kettulantalli.fi/reissut/2012-viro/). Valka/Valga kaksoikaupunki oli aika mielenkiintoinen paikka. Erityisesti mielenkiintoa tuolla päin herätti hylätyn, mutta käyttökelpoisen infrastruktuurin määrä. Ilmeisesti Neuvostoliiton aikaista ei vain haluta käyttää…

  3. gozamite Avatar
    gozamite

    ·

    Kyllä suhtautuminen Neuvostoliiton aikana rakennettuun mihin tahansa on aika nolla!

Leave a comment