Kesän 2014 pitkää reissua varten olen tehnyt kyselyn johon toivon mahdollisimman monta vatausta. Varsinkin jos olet motorg ry:n jäsen niin sinun suorastaan pitää vastata kyselyyn!!!
Vastaamaan pääsee tästä!

  1. Oma Aika Avatar
    Oma Aika

    ·

    Kyllähän tuollainen reissu houkuttaisi, mutta meidän kanssa ei kukaan halua ajaa tai sanotaan niin, että meidän ajomme sisältää niin paljon pysähdyksiä, kuvaamisia, ihmettelyjä yms., että muilla menisi kuppi nurin… 😀
    Mutta kiva lukea aikanaan taas raporttia!

Leave a comment