Tähän asti kaikki on mennyt hienosti! Sääkin näyttää suosivan, luvattua ukkosta ei ole tullut. Viikon ennuste Norjaan lupailee ettei sataisi juuri lainkaan…
Nyt ei voi toivoa muuta kuin että Kaikki pääsevät ilman ongelmia lähtöpaikalle ja että sieltä päästään ajelemaan rauhassa kohti Turkua. Lähtö Espoon Lahnuksesta klo 13.00, tavoite olla Turussa syömässä ennen klo 17.00.
Tämä ensimmäisen päivän reitti ei todellakaan mene isoja teitä pitkin… saa nähdä sitten maanantaina puolentoista viikon päästä kun laiva on tullut satamaan että vieläkö jaksaa porukka ajella mutkateitä kohti Helsinkiä!

  1. TouRinki filosofia (v 3.0) | Go - Za Avatar
    TouRinki filosofia (v 3.0) | Go – Za

    ·

    […] mini-TouRinkeja arkena, koko vkl:n kestäviä reissuja ja pidempiäkin (2012 Baltia TouRinki 4pv ja 2013 RuNo-TouRinki 12pv) – Reitin pituus vaihtelee yleensä 250-450km – Lähtö kehä III:n kupeesta, mutta välillä […]

Leave a comment