Teippaus edistyy vähitellen ja se tarkoittaa sitä että hiljalleen laitan katteenpalasia kiinni pyörääni.
Sain jo hauskan kommentin väristä: “Toihan on ihan smurffin värinen!” Ja on muuten sen verran osuva kommentti että saatanpa vaihtaa pyörän nimeä…
959_n
Vielä pari viikkoa niin koko pyörä on valmis ja täytyy alkaa miettimään mahdollisia koristetarroja tai kirjaimia. Ainakin se pyörän malli “K1200S” olisi kiva saada kirjoitettuna jonnekin näkyviin!
WP_20130316_001

Leave a comment