NO joo. Onhan se Norja kallis maa! Mm. tästä ensimmäisestä blogimerkinnästä selviää että kebab + olut maksaa 30 euroa… huh huh!
Mutta lukekaapa Joken ja parin kaverin reissusta stoori ja ennenkaikkea katsokaa kuvat!!!
Kilokyykyllä Norjassa

Leave a comment