Reitti
Hieno reitti täytyy ajella joskus uudestaan!
Ja ekaa kertaa tuli käytyä Wäinölässä Ja oltiin muuten kaverin kanssa ensimmäiset motoristit siellä tänä keväänä!!!

  1. absum Avatar
    absum

    ·

    Oho, ajoissa olette aloittaneet aloittaneet 😀
    Melkoisen märkä ja kylmä keli vielä, eikä täällä ole tietkään edes sulanut niin että saisi pyörää edes pihaan vielä.

Leave a comment