Reitti
Hieno reitti täytyy ajella joskus uudestaan!
Ja ekaa kertaa tuli käytyä Wäinölässä Ja oltiin muuten kaverin kanssa ensimmäiset motoristit siellä tänä keväänä!!!

Reitti
Hieno reitti täytyy ajella joskus uudestaan!
Ja ekaa kertaa tuli käytyä Wäinölässä Ja oltiin muuten kaverin kanssa ensimmäiset motoristit siellä tänä keväänä!!!

Leave a comment