Mp oli 24tkm huollossa ja nyt taas pääsi tien päälle. Piti lähteä katsomaan Nurmijärvelle tuollaista Keikkumäentietä että mahtaako olla asfalttia vai soraa.
Tällanen reitti tuli ajettua
Ja olihan se asfalttia…

Leave a comment