Veturi

mp.org-foorumissa ajellaan ns. letka-ajoja. Kävin kerran kokeilemassa ja oliha himputin makeeta hommaa!!
Innostuin niin että aloin heti suunnittelemaan reittejä jotka sopisi siihen touhuun… ja ennenkuin huomasinkaan, olin
jo saanut epämääräisen-virallisen statuksen "veturi"
. Yritän nyt sitten vedellä TouRinki -nimellä semmosia rennon vauhtisia
letkoja siellä sun täällä etelä-suomessa…
Tässä viestini keskustelufoorumissa kun asiasta ilmoitettiin jäsenille:

Jep mä sain nyt jonkun ylennyksen kun kerran olin niin innokas ja työnsin nokkaani joka paikkaan. :O

Mutta siis hieman omia ajatuksiani tästä tulevast "tourinki" hommasta:

Olen
itse ajanut eniten nimenomaan matka-ajoa tai sitten päiväreissuja
vaihdellen muutamasta kymmenestä kilsasta pariinsataan… Olen aina
(lähes aina??) yrittänyt pitää mielessäni sen että tarvitsen elantoni
hankkimiseksi sitä pientä punaista muovilätkää joka lompakossani
majailee -eli ajan autoa ammatikseni ja jos kortti otetaan lepäämään
loppuu samalla tulotkin.
Se ei ole tarkoittanut sitä ettenkö ajaisi
yli tikkarin, mutta kylläkin sitä että olen oppinut pitämään ylitykset
"järkevinä" -jos nyt sellaisesta voi yleensäkään puhua?!
Vauhti tulee
siis olemaan ihan reipasta monien autoilijoiden mielestä, mutta
PK-vauhtiin tottuneille varmasti tylsää ja liian unettavaa… :cruising:

Toivoisin kuulevani mielipiteitä varsinkin reissujen kilometrimääristä ja tietenkin kaikesta muustakin saa avautua!
Psykopaa… eiku psykiatriksi en kuitenkaan kenellekään ala!!

Niin ja vapaaehtoiset innokkaat peräsimet pliis laittakaa privaa!

Leave a comment