Keväthuollosta tänään! (475 euroa!)
Vaihdettu: Keulan stefat ja öljyt, kansipulttien stefat, tulpat
Tehty venttiilien säätö, kaasarien syncro, öljynvaihto ja peräoljyn vaihto
Ja nyt odotellaan ajokelejä…. Uuuh!

Leave a comment