←
GoZa Mite
Mopo, mopo, mopooooooo!!!
gozamite
Keväthuollosta tänään! (475 euroa!)
Vaihdettu: Keulan stefat ja öljyt, kansipulttien stefat, tulpat
Tehty venttiilien säätö, kaasarien syncro, öljynvaihto ja peräoljyn vaihto
Ja nyt odotellaan ajokelejä…. Uuuh!
Jaa:
Share on Facebook (Opens in new window)
Facebook
Share on WhatsApp (Opens in new window)
WhatsApp
Like
Loading…
Mar 17, 2009 9:11 AM
Leave a comment
Cancel reply
Δ
Comment
Reblog
Subscribe
Subscribed
GoZa Mite
Sign me up
Already have a WordPress.com account?
Log in now.
GoZa Mite
Subscribe
Subscribed
Sign up
Log in
Copy shortlink
Report this content
View post in Reader
Manage subscriptions
Collapse this bar
%d
Leave a comment