HELSINKI,
FI    
    19.02.2009     9:18     TUONTISKANNAUS
    19.02.2009     9:18     MÄÄRÄNPÄÄSKANNAUS
    19.02.2009     9:18     TUONTISKANNAUS
    19.02.2009     9:18     MÄÄRÄNPÄÄSKANNAUS
    19.02.2009     9:29     TUONTISKANNAUS
    19.02.2009     9:29     TOIMITUSVAIHEESSA

Ja n. klo 11.30 ovikello soi ja paketti oli perillä! Kiitos Pixmania ja UPS!

Leave a comment