←
GoZa Mite
Ötztalin bussilippu
gozamite
Koska tulin käyttäneeksi paikallista postibussia, ajattelin laittaa lipun tähän muistoksi! Heh!
Jaa:
Share on Facebook (Opens in new window)
Facebook
Share on WhatsApp (Opens in new window)
WhatsApp
Like
Loading…
Jan 6, 2009 1:40 PM
Leave a comment
Cancel reply
Δ
Comment
Reblog
Subscribe
Subscribed
GoZa Mite
Sign me up
Already have a WordPress.com account?
Log in now.
GoZa Mite
Subscribe
Subscribed
Sign up
Log in
Copy shortlink
Report this content
View post in Reader
Manage subscriptions
Collapse this bar
%d
Leave a comment