←
GoZa Mite
Kummallisvaalit…
gozamite
Kävin äänestämässä!
Valitsin ehdokkaan ulkonäön perusteella,
mutta katsoin myös vaalikonevastauksia ko. ehdokkaalta.
Jaa:
Share on Facebook (Opens in new window)
Facebook
Share on WhatsApp (Opens in new window)
WhatsApp
Like
Loading…
Oct 26, 2008 12:59 PM
Leave a comment
Cancel reply
Δ
Comment
Reblog
Subscribe
Subscribed
GoZa Mite
Sign me up
Already have a WordPress.com account?
Log in now.
GoZa Mite
Subscribe
Subscribed
Sign up
Log in
Copy shortlink
Report this content
View post in Reader
Manage subscriptions
Collapse this bar
%d
Leave a comment