←
GoZa Mite
Nythän se myrkyn lykkäs!!!
gozamite
Taidan olla nimittäin kipee!!! Kuumetta on ainakin… ja vatsakipua, vähän oksettaa. Sairastan täällä
Sautinkarilla
missä yövytään koko juhannus.
Jaa:
Share on Facebook (Opens in new window)
Facebook
Share on WhatsApp (Opens in new window)
WhatsApp
Like
Loading…
Jun 18, 2008 3:21 PM
Leave a comment
Cancel reply
Δ
Comment
Reblog
Subscribe
Subscribed
GoZa Mite
Sign me up
Already have a WordPress.com account?
Log in now.
GoZa Mite
Subscribe
Subscribed
Sign up
Log in
Copy shortlink
Report this content
View post in Reader
Manage subscriptions
Collapse this bar
%d
Leave a comment