Nyt niitä on jo liikaa!
Ensimmäinen mikä osui mun silmiin oli
silloin
Nyt niitä on jo liikaa!
 
Toisaalta onneksi niitä on noin paljon, ei ne
voi millään kaikki pärjätä.
Saisivat mun puolesta vaikka kaikki joutua
lopetettavaksi!

Leave a comment